OFFICE365 MIGRÁCIÓ
Könyvelő iroda partnerünk teljes levelezését a már régen elavult és nem támogatott Exchange 2010 levelező rendszerből Office365 vállalati környezetbe migráltuk.
A migrációt követően elérhetővé váltak a Microsoft Office365 applikációi, a Teams, a Sharepoint és a Onedrive is. Nagy mértékben javult a levelezés színvonala, a levélszemét száma szinte nullára redukálódott. A régi rendszer leváltása után megszűntek a levél kézbesítési problémák, a kimenő levelek nem kerültek spam mappákba. A postafiókok használata is könnyebbé vált, a több postafiókot használó kollégák elküldött levelei is a megfelelő postafiókba kerültek, a régi rendszer korlátozott lehetőségeivel ellentétben. A könyvelési anyagok legtöbbször emailen érkeznek, így szükségessé váltak az Office365 rendszer által biztosított nagy méretű, 50GB-os postafiókok is.